Klanttevredenheidsonderzoek

Marktonderzoek Klanttevredenheidsonderzoek

Goed luisteren naar de klant is een randvoorwaarde om aan de behoeftes van de klant te kunnen voldoen.

Door te achterhalen hoe tevreden klanten zijn met uw geleverde producten of diensten, kunt u eventuele verbeterpunten onderkennen en hierop inspelen. Het meten van de klanttevredenheid is daarom essentieel voor het verbeteren van uw product(en) of dienst(en).

Bij een klanttevredenheidsonderzoek wordt de (on)tevredenheid van klanten gemeten waardoor u inzicht krijgt in de kwaliteiten van uw organisatie. Daarnaast kan een klanttevredenheidsonderzoek adviezen opleveren om uw bedrijf op een gerichte manier te verbeteren.

De methodes die gebruikt kunnen worden om een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren zijn: online onderzoek, telefonische onderzoek of schriftelijk onderzoek.

Wilt u meer informatie over een klanttevredenheidsonderzoek? Via onderstaand contactformulier kunt u vrijblijvend u vragen stellen. Wij zijn u graag van dienst.