Mystery guest onderzoek

Mystery guest onderzoek

Met behulp van een Mystery guest wordt de klantgerichtheid van uw organisatie in kaart gebracht. Hierdoor krijgt u een realistisch beeld over hoe klanten de service van uw organisatie beleven.

Door dit onderzoek uit te voeren krijgt u antwoorden zoals, zijn mijn medewerkers klantgericht? Welke service wordt er verleend naar de klanten? Wat is de presentatie en uitstraling van mijn medewerkers? Worden de klanten vriendelijk en behulpzaam geholpen? Worden de behoefte van de klanten achterhaald? Hoe wordt er gereageerd op ongeduldige klanten? Hoe lossen de medewerkers klachten af? Wat zijn de commerciële vaardigheden van de medewerker? Om antwoorden te krijgen op dit soort vragen voert Micoud Marktonderzoek de Mystery guest onderzoek uit.

Dit onderzoek kan worden uitgevoerd via Mystery shopping, Mystery calling of Mystery mailing. Met de resultaten kunt u gericht aan de slag om klantgerichtheid en de kwaliteiten van uw personeel te verbeteren.

Wilt u meer informatie over een Mystery guest onderzoek? Via onderstaand contactformulier kunt u vrijblijvend u vragen stellen. Wij zijn u graag van dienst.